Laz kadın!


Büyük ananem bizde. Evet, ananemin annesinden bahsediyorum. Aslında ananenim ananesini de görmüş bir insanım. Bizim kadınlar fazla yaşıyor. Ben hariç. Malumunuz şurda yaşıyacağım ne kadar sürem kaldı ki? Al işte, yine geri döndüremeyeceğim 5 dakikamı daha kaybettim.

Neyse, gülmekten öldürüyor bizi. Trabzon'da yaşıyor orjinalinde. Köyden merkeze, hastaneye gidecekmiş. Bu arada yaşını da söyleyim 85. Bizim nene yola çıkmış, araç bekliyor. Fakat orada burası gibi dakika başı metrobüs geçmiyo. 45 dakika'da bir geçen belediye ve köyler arası kavgalı olan minibüsler geçiyor. Minibüsler kavgalı olduğundan ve olayı çözemediğimden yol kenarından müşteri alamıyorlar. 

Bizimkinin yanında bir minibüs duruyor fakat yolcu minibüsü değil. Şahsa ait minibüs. İçinde de bir sürü genç, formalı. Trabzonspor'umun mükemmel taraftarı yani. "Teyze nereye gidiyosun?" diyolar. Büyük anane beni almazlar korkusu ile "Maça gidiyorum evladım" diyo. Zaten hastane de stadın hemen yanındaymış. Kadın hala akıllı beyler, dağılın. "Stada gittiklerinde indim, daha da tanımadım onları, beni mi takip edeceyduler" şeklinde bir savunması da oldu. Güzelce hastanesine gitmiş.

Durmadan sorduğu ve cevaplayamadığım o meşhur sorusunu da sordu. "Ne zaman evleniyosun?" Sonra bir de duygu sömürüsü "Ben ölmeden evlensen de, kına geceni görsem." Oynayacak zannımca. 

Gün geçmiyor ki, işlerimi biraz daha sarpalaştırmayayım. Bu günlerde o kadar yoğunum, o kadar yoğunum ki, can dostum güzel insan kardeşim Saydike'min düğününü kaçıracaktım. Öznur beni uyardı. Aslında kişisel asistanım olmalı Öznur. Artık ajanda falan tutmakta yetmiyor. Tarihleri bile karmaşıklaştırabilmişim. Ben ay sonuna daha 1 hafta var sanıyodum yaa. Hee bu arada nikah masasına oturcam ama şahit olarak. Çok heycanlıyım lan.

Yorumlar

  1. Hahahah büyük ananene bayıldımmm bayıldım.:)

    YanıtlaSil
  2. :)) çok güldüm ya.

    Büyük ananen tam bir kafa ya :)

    YanıtlaSil
  3. ehehehehe neneye gel yaaa :D helal olsun :D

    YanıtlaSil
  4. benim de babaannem bi benzeri olur büyük anneannenin :)

    YanıtlaSil
  5. @Aksilaz :) aynen

    @raskalnikow daha neler neler anlatıyo da utanıyorum yazmaya :)

    @ilnevya, hemşeriyiz ne de olsa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..