Şimdiki kızlar başka arkadaş!


Zamane kızları dedikleri doğruymuş. Kızlar çok farklılaşmış. Deerrkeen, nereden geldim bu konuya?!

Kardeşim 12 yaşında. Bir kaç gündür bir karın ağrısı var fakat bir türlü söyleyemiyor. En sonunda bana açıldı. Sonra anneme ve babama. Bir kız arkadaşı varmış ve bugün doğum günüymüş. 1 haftadır çocuğu sıkıştırıyormuş bana hediye al diye. Aman Allah'ım dedim o an o.O

İki kez şoka girdim. Abisinden ve ablasından hızlı olan bu çocuk ilk önce beni hızıyla şoka soktu. Sonra ise kızın davranışı. Yok anam yok. Bu devirde ağlamayana meme yok modunda herkes. Küçücük ufaklıklar bile bunun farkında. Kıza da bak sen hele :)

Mevzuyu kınıyorum ki, ilerde belki bana da lazım olur diye. Belki ben de birilerini sıkıştırıp , bana hediye al moduna girerim. Yok be girmem. Zira hediye içten gelen ve istekle olan bi'şey olmalıdır. Mesela geçen gün bir mesaj aldım. Aynen şöyleydi "Sana hediye aldım" Mesajı görünce öyle bir çığlık atıp, öyle mutlu olmuşum ki; yanımda bulunan Öznur kişisi, "N'oldu kızım, kim doğdu?" dedi. Kimse doğmadı. Özge (nam-ı değer kremalıkahve) bana hediye almış. 

Bugün de Özge ile beraberim. Hava yağmurlu ve soğuk. Yaklaşık 9 yıla süregelen dostluğumuzu bugün pekiştirmeyi planlamaktayız. Haydi bakalım. 

Dün ki Kutlu Doğum Haftası organizasyonu ile ilgili ise ayrıca bir yazı yazıcam. Paylaşacağım fotoğraflarım olacak :) Haydi, ok, kib, bye.

Yorumlar