Başlarım Tek Taşınıza!

Şimdi başlığı okuyan "Ayy bu kızın da ne derdi var şimdi?" diyecektir. Buna eminim. Evet, bu büyük bir dert. Tek Taş Sorunsalı.

Düşünsene bi. Evlenmeye karar vermişsin, evlilik gibi yüce bir olay için ilginç teklif yolları arıyorsun. Fakat o kadar ilginçliğin arasına koskoca bir tek taş monotonluğunu da oturtuyorsun. Neymiş efendim? Tek taş olmadan evlilik olmazmış?!

Sayın okuyucu ciddi ciddi duydum bunu ben. Tek taş takmadan, evlendiğiniz veya nişanlandığınız anlaşılmıyormuş. Tek taş isteyecekmişiz biz kızlar erkekten. Ne kadar büyük olursa Facebook'ta ellerimizi paylaştığımızda o kadar insan "Ooo süper" dermiş ki bizim egomuz tatmin olsun! Sonuçta hepimizin arkadaş listesinde %92lik bir kısım ellerini ve tek taşını göze sokar şekilde çekmiş oldukları fotoğrafı paylaştı! Diğerleri de zaten yeni evli değil, yılların verdiği eskime duygusu ile öyle bir tatmin araçları yok. Aslına bakarsan eskiden tek taş muhabbeti de yok. Kapitalist sistemine aykırı olduğunu söyleyen her gerizekalının elinde bulunan tek taş. Gerizekalı sıfatım tek taş takanlara değil, "ben kapitalist sisteme karşıyım, hayvan hakları öyle, çocuk hakları böyle, kadın hakları şöyle, işçi hakları şöyle" diye haktan hukuktan bahseden insanlara!

Tek taş zevk meselesi olmalı. Her evlenen insanın takmak zorunda olduğu alyansın yerini almamalı.  heh işte sorun bu aslında. Mesela ben gümüş sever bir insan olarak neden işçilerin ölmek zorunda olduğu, kötü şartlar altında çalışıp çıkardıkları bir madeni parmağıma takayım ki? Ben kanların üzerinde dans ettiği taşı (ki benim için sokakta gördüğünüz taştan bir farkı yok. sonuçta satsan satılmıyor, atsan atılmıyo) neden nişanlanınca takmak zorunda olayım ki? Neden ellerimizin fotoğrafını çekip paylaşayım? Neden tek taş denilen o gereksiz varlığı insanların gözüne sokayım? Ve neden kapitalist sistem sonucu insanların ölümüne neden olayım?

Ohhooo Büşra oraya gelene kadar daha neler var hayatımızda neler diyeceksin fakat yiyoruz, içiyoruz. Yani bazı şeylere göz yummak zorunda kalıyoruz fakat buna baş kaldırış yaşayalım artık! Ellerinizi paylaştığınız gereksiz fotoğrafları şimdi kaldırın. Tek taş almadığı için hayatanızda bulunan insanın kafasının etini yemekten vazgeçin ki belki de bazı insanların hayatını kurtarmışınızdır bu şekilde. Yahu ne diyorsun sen diyorsanız; ayrıntılı bilgi için ziyaret edin: Bunu da OKUYUN!

Yorumlar

  1. ah büşra ah büşra ahhhh:))

    şimdi bütün hemcinslerin senden nefret edecekler yazılır mı böle bi yazı?

    efenim bu hadise fecidir...
    teyzemin kızına şu karat taktılar amcamın yeğenine şu karat taktılar ben bu kadar karatlık kadın mıyım diye ayrılan biliyorum ben yahu:))

    olmaz efenim olmaz...
    bu bir nevi kadınlar arasında sidik yarışıdır.
    değerlerini anlatma yarışıdır.
    olmaz.

    hayır olsa tükkan senin:))

    YanıtlaSil
  2. Hayatımda duyduğum en saçma şey bu tektaş şeysi. Yüzüğe bile gerek yok bence, insanların birbirine verdiği sözler yeterli. Hiçbi şeyi kimsenin gözüne sokmaya gerek yok. Lakin yapan da umurumda değil, kim nerede ne paylaşırsa paylaşsın.

    YanıtlaSil
  3. @absolam, inanmıyorum yaa. İnsanlar insanlıktan çıkmış bence. Kadınlar aslında bildiğiniz gibi değil. yani ben gibiler de var tek tük olsa da :D

    @cassie, inan bazen çok sinirimi bozuyorlar.

    YanıtlaSil
  4. benimle aynı düşüncede insanları görünce çok mutlu oluyorum:))
    evlilik demek çokça sonradan uydurulan birsürü ritüelin zorla uygulanması demek gibi gelmeye başladı artık bana...

    YanıtlaSil
  5. Aynı hisleri paylaşıyorum jüpiterli kedi :)

    YanıtlaSil
  6. jüpiterli kedi:))

    efenim siz sıkıntılara bakmayınız hakkaten şahane bişi bu evlilik.
    valla bak:))

    çok kasmamak gerekiyo sadece.

    bu arada neden jüpiter?

    acaip bi gezegendir jüpiter ondan mı?

    :))

    çenem düştü büşraaaaaa ahahahaaa.

    gidiyorum temem temem kovmana gerek yok.
    alla alla.

    YanıtlaSil
  7. @absolam sen evliydin di mi? Sen bizi anlayamazsın zaten, bence de sus :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..