Bu kayıt yenidir!

Yine uzun süreli yazmadım değil mi blog? O kadar sıkıldım ki siyasi mevzulardan, şimdi buraya ne yazcam alınacak milyonlarca insan var. Zira 70 milyonun takip ettiği bir blogum sonuçta. Oturup buradan gündemi değiştireyim!

Gündemim çok yoğun son günlerde. Sınavlar, işler, güçler derken yapamadığım bir sürü şey var.

Twitter'ın kapatıldığını duyan kuzenim hemen beni arayıp "moralin nasıl" diye sordu ve hemen ekledi "sen de hükümet karşıtı mı oldun?" Ben twitter'ın kapatılmasını nisan 1 şakası olarak algılıyorum. Çok fazla sosyal oluyorduk zaten, amaan neyse boşver diyorum. Sonra paylaşmak istediğim bir sürü şey yaşayıp hepsini kendi özelime saklıyorum. Sanırım daha değerli oluyorlar.

bir de .
neyse ya.
siz yazın, ben okuyorum.

Yorumlar

  1. Eskiden de böyleydi. Yani anne babalarımıza sorsak onlar da aynı şeyi söylerdi böyle siyasi ayrılıklar yüzünden biten "kardeşlikler"i, anlaşmazlıkları, kavga dövüşleri, ihanetleri, kırgınlıkları...

    Tek fark eskiden internet olmadığı için bu kadar kolay yayılamıyordu, şimdi bir de o var, o kadar.

    Ama tüm bunlara karşı çözüm halen aynı, rahvan gitmesini temin edecek en uygun uzva yeterli bir basınç uygulamak :)))))

    YanıtlaSil
  2. Syrano, babama soruyorum ve hep "siyasetten uzak dur!" diye tehdit ediyor beni. Zamanında onun dili epey yanmış. :/

    YanıtlaSil
  3. Eh bir bildiği var demekki adamcağızın... Dinle bence onu ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..