Ivır Zıvır Part 21

Bugün isimsiz bir telefon aldım. İsimsiz değil aslında, numarası gayette vardı. Neyse efenim, merakla açtım telefonu. Bana "X yere bir baş vuru yapmışsınız ve tüm elemelerden geçerek kazandınız" dedi. Önce dalga geçilen herhangi numaralardan bir tanesi sandım. Sonra "Nereden arıyorsunuz" diye tekrar sordum. Adam yerin ismini söyleyince birden beynimde şimşekler çaktı. Avrupa Birliği Bakanlığına bağlı olduğunu bildiğim bir mevzuydu. Daha önce bir form doldurmuştum ve çok ilginç sorular vardı. Sorulara içimden geçtiği gibi, hatta yer yer espirili şeyler yazdım. Hobilerimden tutun da fobilerime kadar bir çok şey vardı. Beraber kalmak istediğiniz insandan istekleriniz nelerdir diyordu, "Beklentiye girmem, hayal kırıklığına uğramamak adına" dedim. Bu tip cevaplardan hoşlanmış olacaklar ki 15 günde 12 ülke gezebileceğim müjdesini verdiler. 2 gün düşünme müddeti istedim. Düşünecek bir şey yok oysa ki. Tabi ki gitmeyeceğim ama yazılarım beğenilince seviniyorum be gülüm.

Her şeyini kaybeden insanlar daha mutlu oluyorlar. Çünkü kaybedecek bir şeyleri kalmıyor, korkacak bir şeyleri de. İnsanın kaybedecek şeyi çoğaldıkça mutsuz oluyor. Mutsuzlukta fena bir şey. Ha bir de çok düşününce. Mutsuz olmamak adına bunlardan uzak durun.

Bir de bazen öyle şeyler olup, kafanızı karıştırıyor ki; neye uğradığınızı şaşırıyorsunuz. O halde:



Yorumlar

  1. Niye gitmiyorsun ki? Harika bir fırsatmış.

    YanıtlaSil
  2. Sen gitmiyorsan ben gideyim, yönlendir abileri bana :)))

    YanıtlaSil
  3. Gitmeme sebeplerim birden çok fazla :( Gidemiyorum işte aaa. İlerde bir gün giderim belki. Ama yönlendirilmiyor maalesef. Yedeklerim varmış. Onlar gitceklermiş :))

    YanıtlaSil
  4. Bu hiç olmadı... :))) İşin şakası hayırlısı neyse o olsun diyeyim artık :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..