Mutsuzluk

Mutsuzluktan ölür mü ki insan? Ölür. Abd'de Michigan Üniversitesinde yapılan bir araştırmaya göre mutsuzluk insanları öldürüyor. Kalp krizine neden olarak hemde.

Eğer öyle olsaydı, ben ölürdüm dediğinizi duyar gibiyim. Kalp krizi midir, sıkıntısı mıdır nedir bilmiyorum fakat, işte onu ben dün hissettim. Mutsuzluktan kalbim avuçlarımın içinde çırpınıp durdu. Gidip yüzümü yıkadım, sinirimi atmak için elimden geleni yaptım, ardıma koymadım. 

Eminim böyle anların olmuştur sayın okuyucu. İstemediğin, beklemediğin bir durumla sen de karşı karşıya gelmişsindir. Neye uğradığını şaşırmışsındır belki sen de. Sonra oturup ağlamışsındır. Ağlamışsınsa geçmiştir belki. 

Asla tanıyamadığım Osman abi'nin de söylediği gibi "Geçecektir".  Mutsuzluklar da geçer. Umudun olsun yeter. 

Yada kalben "Bu da geçer ya hu" desek? 

Yorumlar

  1. Bazen olur insanın öyle zamanları.Sabretmek en doğrusu.
    'Bu da geçer...'
    Zaman her şeyin ilacı değil mi zaten ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..