Ivır Zıvır Part 39

Kar yağışı tüm hayatı alt-üst etmişken nasıl insanlar bu kadar mutlu olabiliyor aklım almıyor. Dışarı çıkamıyorum. Camdan bakınca ağlayasım geliyor. Hava buz gibi. Kemiklerime kadar donuyorum. Yaz çocuğu olduğumdan mı, başka bir şeyden mi bilmiyorum ama nefret ediyorum kar dan. Bir zamanlar Antartika'ya gidip fotoğraf çekme gibi bir hayalim vardı. Çişinizi ederken donduğunu söyleyen dostlarım sağolsunlar. Beni hayallerimden vazgeçirmeyi başarmışlardı. O gün bugündür kar dan nefret ederim. İnsan ulaşamadığı ciğere mundar der ne de olsa.

Eğer evliliğe yakınsanız herkesten farklı akıllar almaya başlarsınız, anneniz hariç . Evliliğe adım atan dostlarım en büyük düşmanımın annem olacağını çünkü her şeyime karışacağını söylemişti. Hiç bir şeyime karışmadı. Çünkü annemle her zaman farklı dünyaların insanları olduğumuzu birbirimize söyledik. Anneme "Emeğe saygı duyuyorum fakat yemeklerinden nefret ediyorum" dedim. O da asla benim yaptığım yemekleri tadmadı bile. Hatta bazen ben evde yokken, dış görünüşlerini beğenmeyip çöpe de döktü. İkimiz de bu durumlarda birbirimize kızmadık, alınmadık. Genelde saygılıyızdır birbirimizin farklılıklarına. Bu yüzdendir ki bu süreçte fikrini bile belirtmiyor, sağolsun. Allah bozmasın.

Demir demirkan'da göcmen şarkısını dinleyin. Bu da linki: https://www.youtube.com/watch?v=aH7s2t6fhQU

Bir sürü dersim oldu nur topu gibi. Üzerine bir sürü sınavlarım da var.


Yorumlar

  1. merhaba
    karın seyretmesi ne biliyim bir cocukluk icinde yuvarlanmak kar topu oynamak iyi olabilir.
    Ama sogugunu yaşamak okula gidip gelmek icin ayaklarınızı hissetmeyecek kadar yürümek, evde sularınızı dondurması falan bunları yaşayınca uzaklasıyor insan. bana göre yağıp bir kac günde yerden kalkan kar en iyisi.
    Bahsettiğin anne sanırım kendi annen kayınvaliden değil.
    saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. Bi de benim gibi 20 sene iç Anadolunun nisan sonuna kadar süren kışında yasamışsan nefret geliyor gerçekten. Dışarı da çıkmadım kartopu da oynamadım. Dört gözle baharı bekliyorum ve evet bahar çocuğuyum. Annenin karışmaması tuhaf değil benimki de karismamisti. Mutlu olmam ilgilendiği tek şeydi belli etmese de. Eşinin ailesi yetiyor zaten herşeye karismaya. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..