Yer Keşfi:Seyir Terrace Cafe

Çok değerli okuyucum,

Genellikle kahvaltıyı dışarda yapmayı sevdiğimi hepiniz çok iyi biliyorsunuzdur. Bu yüzden değişik mekanlar bulma adına hep Grupanya'dan fırsat alıp, yeni mekanlar keşfediyorum. Bu mekan için en büyük eksim içkili bir mekan olduğunun farkına varmamış olmam. Aslında bu konuda grupanya da ayrıntılar bölümünde bir uyarı olmalı. Zira benim gibi içkili mekana gitmek istemeyenler için oldukça güzel bir durum olur bu.

Gelelim mekana. Öncelikle mekanın adresi, ne arabanızın navigasyonunda; ne de yandex'te bulunmayacak. Hatta öyle bir sokak var mı diye bile düşünebilirsiniz. Mekan sahil yolunda gözüküyor olsa da, olabildiğince zor bulunuyor hiç bir yerde tanımlı olmadığı ve açık adresinin yeterince açık olmadığı sebebiyle. Onca mücadeleden sonra bulduğumuz mekanda cam kenarı yer bulunmamasından dolayı, bizi iç masaya oturttular. Cam kenarının önemli olmadığını, direkt servisi açmalarını istedim. Yaklaşık 20 dakika kadar bekledik. Sonra a kişisi kalkıp sertçe uyardıktan sonra garsonu, hemen servise başladılar. Ekmek getirmediler masamıza. Tekrar istemek zorunda kaldık. Kupon dahilinde bulunan hellimli sucuk da yoktu masamızda. Onu da getirmediler. Zaten servis ciddi manada vasatın altındaydı. Fakat sundukları peynirler, tereyağı ve zeytinler oldukça lezzetliydi.

Fakat can alıcı ve en sinir bozucu olan yere geliyorum sayın okuyucu. Mekan sizden "hizmet bedeli" adı altında 6 TL talep ediyor. Normalde kendi isteğinizle garsona bıraktığınız %10'luk bahşişi bu şekilde zorla alıkoyuyorlar ki bizim kahvaltımız 39 TL'lik bir kahvaltıydı. Eve gelince şikayetimvar.com'daki şikayetleri de okudum. İçilen su dan da para istiyorlarmış. Bu kadar para-göz bir mekanın grupanya ile iş yapması ve bu konulara ayrıntılar bölümünde yer vermemesi olabildiğince can sıkıcı. Hele ki hizmetinin vasat altıyken, hizmet bedeli alma yüzsüzlüğü bir başka.

Diyeceğim o ki Sarıyer-Rumeli Hisarı'nda bulunan bu mekana giderken iyi yemekler yiyeceğinizi, vasat bir hizmetle karşılaşacağınızı ve üzerine hizmet bedeli alınıp, içtiğiniz suya bile çokça para vereceğinizi aklınızda bulundurun.

Görsel mekanın twitter adresinden alıntıdır.

Yorumlar

  1. Bende gecen haftalar da bu mekana gittim. Kesinlikle mekanı bulana kadar öyle uğraştık ki neredeyse vazgeçecektik oraya gitmekten şans eseri bulduk diyebilirim. Gideceğim yerlere google'dan bakarım önce nasıl bir yer diye. Çok erken saatte gittiğimiz için cam kenarında yer vardı biz de oturduk ancak google resimlerdeki gibi değildi manzarası cam kenarındaydık ama denizi zar zor görüyorduk. ne anlamı kaldı o zaman oraya kadar gitmenin. Kişi başına hizmet bedeli ise ayrı bir soygunculuk diyebilirim. Otopark sorunundan hiç bahsetmiyorum bile. bende bu yerrden hiç memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  2. Bahsi geçen mekana bende fırsat kuponu ile gittim dediğiniz gibi mekanın bulunması biraz zor. ama mekanı aradığımda verdikleri tarif sayesinde sahilyolu trafiğine kalmadan mekanın kendi otoparkına çok rahat çıktım. benden de servis ücreti talep ettiler bende itiraz ettim ama kuponu aldığım siteyi beraber incelediğimizde ekstra ücrete tabi olan ürünler ve serviş bedeli açık açık yazıyordu. beni utandırmamaya çalıştılar ama ben ucuz fırsatı görünce apaçi gibi atladığım ve detayları okumadığımı fark ettim. sucuk hellim bizede ilk etapta gelmedi nedenini sorduğumda istediğiniz an getireceğiz dediler ve muazzam bir sucuk geldi kendi üretimleri olan kasap sucuğu ödediğim parayı tek başına hakediyordu. mekanın manzarasına gelince gözünüzün gördüğü heryer boğaz daha ne bekleniyor manzaradan anlamış değilim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..