Bence Ben Bigün Ölmeliyim!


Bi'gün filmi geldi aklıma yazınca. Bir gün bir yerde biten bir hayat.. Bence ben de bi'gün ölmeliyim. Özellikle bunca kötülük varken..

Lisedeyken bunun bilincine varmam benim için olabildiğince ağır olmuştu. Liseye gidiyordum ve bir sürü saçma, gereksiz, kötü insana şahit oldum. Birbirlerine kötülük yapıyorlarken beni koruyan bir güç her daim vardı: Allah. Beni her daim koruması ve kollamasını hissettiğim an, hayatın anlamının bittiği andı.

Ben yaşamamalıyım dedim çoğunlukla. Aileme göre ergenlik depresyonuydu bu ve ilaçlarla tedavi edilmesi gereken bir hastalıktı. Psikiatristle görüştüğümde, ilaçlık değil, gerçekten çok zeki bir kız olduğum sonucuna varıldı. O günden sonra akıllı kız sıfatının altına sığınarak, yanlış yapmamaya çalıştım. Yanlış yapan insanları gördükçe insandır yapar dedim fakat kötülüğü içine işlemiş insanları görünce yine ölmek istedim. Onlar yaşarken, bunca kötülük yaşanırken ve ben tüm bunlara seyirci olurken yaşamak o kadar da kolay değildi, olmamalıydı..

Ben yaşamaktan, insanları tanıdıkça vazgeçtim. Aldatmalarını, yalanlarını, oyunlarını, entrikalarını, aşk deyip arkasında yaptıkları günahları, günahkarları, masalbazları ve diğer her tür şeytani varlığın yapmamızı istediği fakat yapmamız için bizi zorlamadığı her şeyi gördüm. Artık şeytan bile insanla uğraşmıyordu. Gerek duymuyordu çünkü. Ailesine yalan söyleyen insanlar, iş arkadaşının kuyusunu kazanlar, yalanlar söyleyenler, işlerini savsaklayanlar,kendini ifşa etmeye bayılan kadınlar,filmlerde dönen dolaplar, dizilerle karartılan hayatlar, reklamlarla yönlendirilen tüketim toplumu artık şeytana iş bırakmıyordu.

Şeytan bile "banane" diyor artık insanlık için. Bıraktı kendi haline insanı, insan zaten cehennemin yolunu bulabilecek seviyede nasıl olsa dedi.

Ve hayat benim için açıkça bitti. Tüm insanlardan nefret ettim o gün bugündür. Sokağa çıkmaktan, insanlara güvenmekten, insanlarla bir şeyler paylaşmaktan da..

Hayat gerçekten olabildiğince zor. Ve bence , ben bi'gün ölmeliyim.

Yorumlar

  1. Allah korusun...Ağzından yel alsın!..
    Ölmek değildir ömrümüzün en feci işi
    Müşkil budur ku ölmeden önce ölür kişi.

    YanıtlaSil
  2. Allah korusun...Ağzından yel alsın!..
    Ölmek değildir ömrümüzün en feci işi
    Müşkil budur ku ölmeden önce ölür kişi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sizi takip ettim ama bolggerda yeniyim yardimci olmak için sizde takip ederseniz sevinirim ��http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..