23 Aralık 2015

Ivır Zıvır Part 48

Merhaba dostlar. Bugün de tek bir konuda uzmanlaşamadan her şeyden bahsedeceğim.

Adidas'tan aldığım ayakkabılarım fos çıktı. Bu konu hakkında ayrıca yazı yazacağım. Çünkü mevzuyu tüketici heyetine kadar getirmeyi düşünüyorum. O derece agresif bir durum söz konusu.

Odtü haberlerini okudukça eğitim sistemine lanet ediyorum. O kadar saçma bir sistemimiz var ki Odtü gibi adının dünyaca bilinmesi gereken teknolojik ilerleme kaydedecek okul ve öğrencilerin isimlerini hep yaptıkları eylemlerle, vandallıklarla ve benzeri saçma sapan hareketlerle duyuyoruz. Hayır, hakkınızı arayın tabi ama düzgün arayın. Ararken, biraz da oralarda bulunmanızın sebebini hakkıyla yerine getirin. Pardon, hak'^tan hukuktan ve özgürlükten anlar mısınız siz? Zira anlasaydınız, namaz kılan insanlara saldırmazdınız.

Star Wars denen illet Bim'e kadar düşmüşken insanların sevgisine hala anlam veremiyorum. Geçenlerde biri bir tivitinde bahsetmişti: Star Wars hakkında tek bildiğim milleti florasanla dövmeleri. Filmi izlemeye başlayıp,dayanamayıp yarısında kapatan bir insanım ben. Florasandan öteye geçemedi benim için. Abartmayın bu kadar, kapitalist sistemin Allah belasını versin.

Dün akşam Kandil gecesiydi. Dinimizde kandil gecesi var mı, yok mu tartışmalarını bir kenara bırakarak yine tüm arkadaş milletimize gerek mesajla, gerek whatsapp'tan, gerek tivitlerle, gerek feysbuktan falan hep kutladık. Hepimiz çok samimiyiz çünkü.

Samimi olanlardan bir kaçı da başörtüsünün üzerine kış günü güneş gözlüğü takan ablalarımız. Şallarını öylesine örten, saçlarını aralardan göstermeyi nimet sayan, yaptıkları her iyiliği gözümüze sokan, yaptıkları her işi paylaşan ve aslında hiç bir şey bilmeyip, biliyormuşcasına dağları delen insanlar.. Ah onların samimiyeti bir başka..

Son oynadığım oyun hakkında konuşmak istiyorum, aslında konuşmamı video halinde vereceğim size. Oyunu oynarken videosunu çekip, paylaşacağım, merak etmeyin. Oyunun adı: "The War of Mine" Oyun açılışta: "Modern savaşta hiç bir sebep olmaksızın köpekler gibi öleceksiniz" diyen Ernest Hemingway'in sözüyle başlıyor. Emin olun oyunda da köpekler gibi yaşıyoruz. Aslına bakarsanız yüksek binalarda istif olan hayatımız, bize ne sunulursa onu salyalarımız aka aka kabul edişimiz, bel altı olaylara ve durumlara olan düşkünlüğümüz falan hep köpekliğimizin belirtileri değil mi zaten? Hadi bir polyanna çıkıp hayvandan tek farkımızın düşünebilmemiz olduğunu söylesin. Peki gerçekten düşünebiliyor muyuz sizce?

Ben bıktım her bir şeyden. Bunca sistemin köpeği olmaktan. Eminim sizlerde bıktınız fakat daha da kötü şeyler oluyor bu yuvarlaklığı bile kabullenememiş, kutuplardan hafifçe basık; ekvatordan şişkin dünyamızda!

Dün tüm blog dünyası olarak ani bir haberle sarsıldık. Sergül Kato'nun (Yolun Neresindeyim Ben Blog Sahibesi) küçük Efsun'u hayatını kaybetti. Okuyunca şok yaşadım,bir kaç dakika inanmak istemedim ve hala inanmak istemiyorum. Allah'tan rahmet,kalanlara da sabır diliyorum.

Ölüm'ün üzerine, söyleyecek hiç bir sözümüz kalmadı.

9 yorum:

  1. Çok iyi bir anlatım. Gerçekleri kabüllehqnmek nedense zor geliyor insana. Biraz kibir, biraz gurur yapıyoruz galiba. Oysa hakikati kabul etmek büyük bir fazilet. Aslında bir kurtuluş. Sen tebliğ etmeye devam et; çünkü hakikat bir nurdur.

    YanıtlaSil
  2. Sergül Kato hayatını mı kaybetti?
    Şaka olamaz değil mi_?

    YanıtlaSil
  3. 20 Aralıkta postu var Sergül'ün, bir kaza mı? Allah korusun..
    İnşallah yalan bir haberdir duyduğumuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram hesabında paylaşmış maalesef :( gerçekmiş. Nedeni belli değilmiş. İshal veya bir virüs diyorlar :(

      Sil
  4. Bulunduğum ülke de Star Wars izlemeyen %1'lik bir kısım varmış. Evet, o %1'de bende varım :)

    Efsun bebeği duyduğumda inanamadım. Çok üzüldüm. Allah yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bu florasanla dövme hikayesini duyunca Şirince'de tahta kılıçlarla foyoğraf çekimi yaptım. İnsan olamazsak hayvanları da geçme ihtimalimiz var... Tanımıyorum, ama Allah sabır versin. Evlat başka bir şey.

    YanıtlaSil
  6. Yeşeren Yaprak, şu an ben de şok oldum sayende. Amerika'dasın ve izlemedin ha! Yazıklar olsun aslkdjalkjdlakjda :D

    @bahçe perim, çok doğru söyledin, aminn

    YanıtlaSil
  7. çok iyi yazmışsın. florasan ve dijital kandil iyiydi he :) sergül ha of ya yazık yaa.

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..