Bir Kaç Replik Yazayım Ben!

"Ben sandım ki; o da sever beni belki, kalbine sokar beni orada uyur kalırım." (Chapter 27)


"+Peki ya aşk nedir sence? 
-Abartı. Biyokimyasal olarak yüksek miktarda çikolata yemekten hiçbir farkı yok." (Şeytanın Avukatı)


"Seni sevdiğimi ikna etmek için daha ne kadar gururumun üstünde tepineyim bilemiyorum." (People Like Us)


"Seviyorsan belli et gerizekalı"


"Duygusuz olmanın en güzel yanı mantıklı düşünebilmek."


"+Özlüyor musun? 
-Fazla değil sadece her saniye." 
(Le Huitième Jour)


"+Beni gerçekten sevdiğini nerden bileceğim? 
-Bilemezsin. Kimse bilemez ki. Bilse zaten kimse kimseye yaklaşmazdı." 
(Wasted Youth)


"+Ne istiyorsun sen benden?
-Sadece sana sarılıp uyumak istiyorum." 
(The Decoy Bride)


"-Belki de aradı ama görmedim ya da araba çarptı. 
+Ya da aramadı. Çünkü seni bir daha görmek, ilgisini çekmiyor." 
(Going the Distance)


"+İki yanlış bir doğru yapmaz. 
-Ya ikimiz doğruysak diğer herkes yanlışsa?" (Arizona Dream)


"+Onu unutmalısın.
-Gözlerini kapadığında dünya yok oluyor mu? Bu da öyle bi şey. Unuttum diyorsun ama o yok olmuyor." (Memento)


"+İnsanların hep kötü yanlarını görüyorsun.
-İnsanlar kötü de ondan!" (New Girl)


+Sana uzaktan vurgundum. Çok saçma biliyorum. 
-Anlatmaya devam et sonra noldu? 
+Seni tanıdım. Beni senden kurtardın. (One Day)


(Sosyal medya derlemesidir)

Yorumlar