Yazıyorum!

Ne zamandır yazmadım. Yazmayı özledim. Özlediğimi yazdım.

Çok özledim aslında ama hiç çaktırmıyorum.

Grip oldum sesim travesti gibi çünkü. Arasam konuşamam. Konuşsam anlatamam.

Büyükannem de öldü. Cesedinin yanında sabahladım. Korkutucu değildi hayır! Çok ilginçti. 2 saat önce büyükannemdi çünkü. 2 saat sonra yalnızca bir cesetti. Demek ki neydi? Şu an yazmamı sağlayan parmaklarım birer araçtı. Tıpkı diğer tüm uzuvlarım gibi. Önemli olan ruhtu. Ve artık yoktu.

Hala sesim yok.

Birisi bana ask.fm "sadece sabret ve beni bekle, geldiğimde ellerin çok kirlenmemiş, dudaklarının mührü açılmamış olsun.."de demiş. Kim ki o?

Hala sesim yok.

Pera'dan sensiz olmaz ı dinliyorum. Bu cümleleri bana direkt kuracak biri olmalıydı hayatımda aslında.

Asla olmaz dediğim şeyleri yapıyorum. Hayalim liseden sonra okumayıp evlenip çoluk çocuk sahibi olmaktı. Neydi o öyle okuyup kariyerimde kariyerim diyen bilmiş kızlar? Heh işte o kızlardan oldum ben. İlle de kariyerim.

Fazla çalışmaktan beynime kan gitmez oldu. Kan değerlerimi ölçtürüp düşüklüğünün farkına vardık. O kan ilacı nasıl iğrençtir arkadaş?!

Benim hala sesim yok,umudum da yok zaten.

Yorumlar

  1. B12 Eksikliği insanı yorgunluktan öldürüyor. Adım başı sadaka taşına yaslanır gibi bir mesned arıyor insan. Hele yakında bir bank varsa, belediyeye dua ediyor insan.

    YanıtlaSil
  2. Birisi bana oyle bir sey yazmis olsa meraktan ölürdüm :D kansizlik demir eksikligi cok kotu. Bendeki kronik bir de... Allah sifalarini versin ((:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..