Ben Bugün

Yayınlarına başlık atmakta zorlanan bir ben değilimdir heralde. Kafası allak bullak olmuş biri olarak söylemeliyim ki, hayat beni son 1 haftadır inanılmaz zorluyor. Eminim sizi de öyledir. Lanet olası kapitalist sisteme,hatta federallere bağlamalıyım bu durumu belki. Hadi ama ben bugün Transformers filmine 3 saatimi harcamış insanım!

Film 3 saatlikti fakat hiç sıkıcı değildi. Bilmem kaç gözle beklediğim maymunlar cehenneminden hiç bahsetmiyorum bile. Kendisi 11 Temmuz'da vizyona girerek beni deli edecek. Zira oruçlu oruçlu gidilmez sinema denen melete. E akşam gitsek desek, nasıl gitcez? Hadi gittik diyelim, nasıl döncez? Ama bu resmen büyük bir hata.

Transformers filmi hakkında hiç bir şey söylemicem. İzlenebilir bir film. Zevkli ve bolca aksiyonlu. Kullanılan efektlere hayran kaldım ki zaten film efektlerden oluşuyor. Sonra ne mi oluyor?

Neyse efenim bırakalım bu lafları. Bugün günlerden Ramazan. Sahuru beklerken yine oyuna sarmayı planlıyorum. Ya da ne bileyim, bir şeyler yapmalıyım.

Ne demiştik en son?

Yorumlar

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..