Ivır Zıvır Part 14

Erkeklerin kadınları eleştirmesini kaldıramıyorum arkadaş! Bir de başı açık olup, müslümanım diyen insanların kapalı kadınları eleştirmesini. Müslümanlığım simgesi olanı başına takan o iken, sen bir Avrupalı'dan (dinini belli etmeyenden)  ayrılamıyorken, nasıl eşarbı eleştirebilirsin? Adama sormazlar mı, hayırdır bacım? Adama sormazlar mı hayırdır abicim? Sen erkek halinle kadını nasıl eleştirebilirsin? Söz konusu kadınsa , kadından çok adamın konuşması ne alaka? Sen bir kere başına taksana eşarbı, günlerce gez 38 derecenin alnında, ondan sonra gel konuş. Konuşmadan önce mümin olduğuna kesin hükmü ver ama. Kınamadan önce.

Babanemle İngilizce dublajlı Türkçe altyazılı film izliyoruz. Kendisi altyazıları okuyamadığından, rahatsız olur diye düşündüm fakat sonuna kadar izledi. Sonra haline üzüldüğümden olacak ki hemen Türkçe dublaj film açtım. Babanem "Ne diyo bunlar ya, anlayamıyorum. Neyce konuşuyorlar" dedi öz Türkçemizle. İlginç kadın, ne diyim.

Bir de kahvaltıyı yatağa getirmek gibi aptalca bir Amerikan geleneğini güzelim memleketime getirmişler, üzerine de "karını çok seviyorsan, sabah kahvaltıyı hazırlar yatağına getirirsin" demişler. Kadını sevdiğinden değil, sevmediğinden getirirsin o kahvaltıyı. Getir de yattığı yerde yediği için çarpılsın! Hem o yatak dostum! Yatmak için girilir oraya. Yemek yemenin bir adabı vardır. Alırsın güzel bir sofra kurarsın, alnından öpülürsün. Tepsiye sıkıştırıp, kadının önüne atmakla olmaz o işler!

Neyse efenim. Müslümanları bir kaça ayırmaya doymadınız, doyamadınız.

Bir de ben son günlerde çok atarlı oldum. Havalardandır inş.

Yorumlar

  1. Ha bir dediğine de katılmayım be arkadaş!

    YanıtlaSil
  2. Ben de ne zamandir yorum yapmayinca, sana bisi oldu sandim be arkadas!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..