Rexona Ürün Deneyimi

Çok değerli dostlar.

Rexona ürünü denemem için göndermiş sağolsun. Black&White spreyini muhteşem bir kutu içinde evime postaladılar. Erkek ve kadın olmak üzere iki sprey kutusu güzel ambalajı ile elime ulaştı. Ayrıca kutunun içinden Whatsons'da kullanılmak üzere %50 indirim kuponu da çıktı.

Ürünü yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Yazıyı yazmak için bekleme sebebim, ürün deneyimini ciddi anlamda yaşamam oldu. Öncelikle söylemem gerekiyor ki sprey kullanımına normalde çok karşıyımdır. Nedense doğaya ve nefesime rahatsızlık verdiğine inanırım. Bir de kokusundan hoşlanmam. Çabucak kaybolur. Kaybolmasa da ter ile karıştığından iğrenç bir kokuya sebebiyet verir gibi inançlarım vardı. Fakat Rexona Black&White bu düşüncemi yerle bir etti.

Öncelikle kokusundan başlamak istiyorum ki benim için olabildiğince önemli bir kriterdir bu, çok güzeldi. Çiçek kokmuyor en azından. Fakat odunsu koku da yok. Daha çok temizlik kokuyor. Türkler Fresh'in karşılığını bulamadı bence ama tam olarak bu var spreyin içinde. Ferah, temiz, hoş bir koku. Terlediğinizde değişmiyor işin ilginç yanı.

Bir de sprey izi vardır ki normalde, akıllara zarar. Ben tenime spreyin değmesinden hoşlanmam tıpkı diğer herşey gibi. Fakat kıyafetlerime iz bıraktığından kullanmayı tercih etmem. Siyahlarımın üzerinde özellikle denedim ürünü. Çok yakından sıktığımda hafifçe iz bırakır gibi olduğunu gördüğümde sevinsem de 3 saniye içinde kaybolduğunu gözlemledim. Siyah sever insan olarak, bu da benim için artı bir puan oldu.

Erkek spreyinin kokusu ise, akıllara zarar  bir şekilde güzel kokuyor. Kokusunu çok beğendim ben bu spreylerin.

Sanırım bu konuda eklemek istediğim başka bir şey yok. Kısaca özet geçmem gerekirse, ben memnun kaldım. Çok beğendim. Artık bir parfüm şişelerimin yanına yakışacak bir sprey kutum da oldu böylece. Teşekkür ederim o halde. Çünkü #RexonaİzBırakmaz

Yorumlar