Yer Keşfi: Belediye Sosyal Tesisleri

Merhaba sayın izleyiciler

Sizlere hiç ama hiç düşünmeden gitmeniz gereken yeri söylüyorum: İbb'ye bağlı sosyal tesisler.

Sosyal tesis kavramı bana olabildiğince uzak olsa da, son zamanlarda gittiğimde mutlu ayrıldığım, yemeklerinden memnun olduğum yegane yer. Özellikle paçanga böreği ve çayı bir muhteşem. Tabii fiyatları da..

Öğle yemekleri, akşam yemekleri, rahatlıkla yenilenebilecek aile mekanları sunuyor belediye bizlere. Ben Florya, İstinye Sosyal Tesislerine çokça gittim. İkisinden de çokça memnun kaldım. Kahvaltı tabağı biraz vasat olsa da 25 TL'ye karnınızı rahatlıkla doyurabiliyorsunuz. Kahvaltı tabağının fiyatı 12 TL. Tabağın içinde beyaz peynir, kaşar peyniri, salam, siyah-yeşil zeytin, salatalık,domates,kuru kayısı ve ceviz bulunuyor. Ayrıca paket halinde bal, tereyağı ve reçel de bulunmakta. Tabii yumurta ve kaymağı da unutmamak lazım. Hee bir de sınırsız çay. Benim gibi aşırı kahvaltı yapan insansanız bu saydıklarım size yetmeyebilir. Bu yüzden ben menüme paçanga, sigara böreği ve patates kızartması ekliyorum genellikle. Ve gönül rahatlığıyla yiyorum.

Öğle yemekleri ise kızartmalar özellikle olabildiğince güzel oluyor. Diğer her şey de piyasa değerinin altında seyrediyor. Tabi iç rahatlığı da artı bir puan. Tavsiye ederim. Bulduğunuz yerde gidiniz.

Yorumlar

  1. Volkanik diye bir tatlısı var ya, o da harika;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bloguma da beklerim.

    www.gripalyaco.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..