Eminönü-Saray Muhallebicisi

Merhaba sayın okuyucu.

Her zaman önünden geçtiğiniz fakat belki de bir türlü kahvaltısına nail olmadığınız Saray Muhallebicisindeydim geçen gün. Tabii ki kahvaltı için.

Sabah erken vakitte evden çıkmak zorunda olduğum ve işlerimi 12'ye doğru bitirdiğim için kahvaltı yapamamıştım. Bu benim için ölüm demekti ve Eminönü'ye vardığımda artık gözlerim kararmaya başlıyordu. Aniden gözüme çarptı Saray Muhallebicisi. Hemen içeri girdim ve kahvaltı tabağı istedim.

Kahvaltı tabağını çektim aynen. Sunumu çok hoşuma gitti. Ve inanması güçtür belki sizin için fakat tüm tabağı silip süpürdüm salatalıklar hariç. Çünkü salatalık yemeyi sevmiyorum ben. Yani hıyar halk deyimiyle.

Kahvaltı tabağının fiyatı bir çay dahil 17,5 lira. Eğer tekrar çay isterseniz 1,5 lira daha veriyorsunuz. Ben istedim. Çünkü kuru kuru gitmiyor bu melet :) Neyse efenim, gerek temizlik bakımından, gerek sunum bakımından ve gerekse hizmet bakımından mekana puanım 9. Çünkü peynirden çalmamışlar. Peyniri bol tutmuşlar.

Görseli de paylaşayım, sizler için de bir fikir olsun. Olur da yolunuz Emiönü'ne düşerse -ki bence düşer; bir deneyin derim kahvaltısını. Sokakta poğaça ,simit yemekten çok daha iyidir, eminim.

Yorumlar

  1. hafız mustafaya gitseneeee en iyisi oooooo :)

    YanıtlaSil
  2. Nişan düğün alışverişi için cümbür cemaat mahmutpasa yollarini tutarken ilk önce gidip midede ne kadar boş yer varsa doldurulasi yer :) bazen heyecandan yiyemezsin (evlenecen ya) bazende o gün hangi çileyi cekeceginden yiyemezsin bilmem kaç dükkana girecen ellerini kollarini neyle dolduracaklar nasıl bir ızdırap cekeceksin. Neyse asıl konu mutlaka gidilmesi yer zira zafere gidilen yolda cekilen çile ve tabiki kahvaltı tabağı kutsaldir :) Sehzade....

    YanıtlaSil
  3. deeptone, bi daha oraya giderim tabisi :)

    adsız çok doğru söylüyorsun. Şehzade tanıdık geldi sanki. daha önce yorum bu şekilde mi bırakıyodunuz?_

    YanıtlaSil
  4. Sehzade iste bildigin sehzade :) artik anonim sehzade eski sehzade yok :p simdi ben padişah cocuklar sehzade. :)takipteyim yazilarini ;p

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..