19 Ekim 2016

Ivır Zıvır Part 56

Merhaba sayın okuyucu. Yine bir ıvır zıvırla daha karşınızdayım..

Blog blog gezip, okuyorum yazdıklarınızı. hatta bu günlerde öyle işsizim ki; yorumları bile okuyorum. bir arkadaşımız da "sayın okuyucu" diye yazmış yazısını. gelen yorumculardan bir tanesi çok alınmış. okuyan her insan okuyucudur gözüyle bakıyorum ben. sizler de kendinizi dışlanmış hissediyor musunuz? bence hissetmeyin. okuyucu olmak güzeldir. yazdığınız her yoruma yazar gözüyle bakıyorum ben nitekim. yazar denip dergilerde, gazetelerde yazan insanları gördükçe sizin şurada yazdığınız iki cümle bile benim için ne denli değerli bilemezsiniz. çünkü asıl yazarlar buralarda kendilerini ifade etmeye çalışırken, binlerce insanın okuduğu yerlerde onlarca ahmak yer alıyor. 

Bir de topluma karışan bazı rahatsızlık verici tiplerden bahsedeceğim. herkesin düşüncesine, kendini ifade etme biçimine falan saygılıyımdır. fakat son günlerde bu saygımın suistimal edilmeye çalışıldığını fark ediyorum. şu görseldeki saç modelini kendine yakıştığı sanan; saçın gürlüğü, inceliği gibi kriterleri göz ardı ederek; gittiği herhangi bi berberde "abi ben bundan istiyorum" deyip; yaptırıp bir de sokaklarda gezinen tiplerden bahsetmek istiyorum. hani böyle birisi tahtaya tırnağıyla çizik atar da iğrenç bir ses çıkar ya, ya da demirler birbirine sürtünür de böyle itici bir ses oluşur ya; hah işte öyle bir his bu insanların toplulukta dolaşması. en azından benim için öyle. lise yıllarına dönüp; müdür muavini olup kapıdan geçenlere birer makas atmak istiyorum. yakışmıyor kardeşler. sahne alsanız tamam da; bu resmen ablası evlenen genç kızın yapmış olduğu muhteşem makyajla ve o asla bir daha giymeyecek olduğu abiye ile balatta fotoğraf çekmeye giden fotoğrafçılara karışıp fotoğraf çekmeye çalışmasına benziyor. olmuyor işte olmuyor.

bir de abilerimize bir tavsiye; yırtık pantolon kızlara yakışıyor. sizin kılları aralardan fırlamış bacaklarınıza değil.

ya yine kınadım, yine insanları yerden yere vurdum. yine dayanamadım. muhtemelen çok yakında burnumun dibine bitecek böyle bir tip. ya da aranızda bir okuyucu saçlarını öyle yaptırmışta "sanane" diyecek. aslında haklı. banane gerçekten. hayır yani ben beğenmiyorsam, rahatsız oluyorsam bakmam dimi? aynen öyle. ama bazı şeyleri de herkesler yapmasın be kardeşim. sokağa çıktığımda her 10 kişiden 7'sinin saçı böyle. subay kesimleri, sıfıra vurmalar, damat traşları falan hep yalan oldu. nerde bi batı özentiliği, orada biz.

tamam , içimi boşalttığıma göre yarın sokağa çıkıp hepinize saygılı olabilirim. hatta "aaa çok yakışmış" bile diyebilirim. büşra bu ne de olsa; bugün beyaz dediğine yarın bir gün elbette siyah diyecektir. Eee ne de olsa "Kınadığını yapmadan ölmeyeceksin"

19 yorum:

  1. Yeğenimin saçı böyle, aslında biz kentsoylu bi' aile değiliz ama yeni yetmelerimizde böylesi ucube tipler çıkmakta, yani köysoyluyum ve yeğenim bu tiple çok can sıkıcı, dayısı olarak onu yüzüne karşı kınamıyorum ama onun çocukluğu elimizde geçti, parka götürmüşlüğüm bile var ve şuan ki tipi, sanırım 'diriliş-Ertuğrul-düzyatan'da bu sezon bu tiple çıkacak bu darbesavar bu aziz milletin karşısına, sanki saygıdeğer büyükdedemizin saçı'sakalı öyleymiş gibi Söğüt'te, Domaniç'te, Bilecik'te...Popüler kültür müdür, nedir bilmem ama çok kötü bir görüntü bu topuz hâli, erkek erkek gibi, kadın kadın gibi olmalı, sonuçta fıtrat denen bi' gerçeklik var...saygılar Hoca'M...(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bu yazıyı yayınladıktan beş dakika sonra bu saç tipini gönderdiği için ben artık bişe demiyorum :D

      Sil
  2. Nasıl yaani, kardeşinde mi bu saç tipine sahip?...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet. aslında tam olarak böyle değil. onun saçları uzun, tepeden topluyor. fakat toplamadığı kısımları kestirmeyi düşündüğünü, moda olduğunu falan söyledi :( yazımı okudun inadına yapıyosun dedim, fakat okumasına imkan yoktu. henüz beş dakika geçmişti. şaka gibi.

      Sil
    2. Trajikomik...:D Atsan atılmaz, satsan satılmaz...Allah(cc) sabır ihsan eylesin bizim gibi eski kafalara, ne diyelim gari...

      Sil
  3. Benim gençliğimde sadece punk vardı. Ona laf ederken şimdikiler daha beter.
    Ziptirik gibi pantolon giyip çorapsız mokasen ayakkabı giyen erkekler ölmeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen bu tiplerin diğer tiplerin değerini bilmemiz için toplumda var olduklarına inanıp şükredesim de gelmiyor değil hani :)
      aynı gençliğe tekabül ediyorsak; buna ek olarak emo kızları vardı ki.. Ahh, neyse ki atlattık o dönemi.

      Sil
  4. Yaşasın bloglar diyelim o zaman! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasınlar ama aynı zamanda okusunlar da :)

      Sil
  5. Resmen duygularıma tercüman olmuşsun. Bencede sence. Kısa , bilekte biten pantolonlar, çorapsız ayakkabılar, yırtık pantolonlar bu sene ne yaptılar erkeklere böyle yaaaa:(

    YanıtlaSil
  6. Hahhha ben sesli güldüm :).. Haklısın diyecek söz bulamadım :D Vaktin olursa ziyarete gel beklerim .. Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. Sayın Okuyucu bende diyorum :) Bunun alınması mevcut ise Ohooo bir şey diyemedim :) Kınama kınama :) Neyi konuştuysam başıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de çok geldi, hala da gelmeye devam ediyor maalesef :)

      Sil
  8. Bu özenti tiplerin iki modeli var.
    Koca totaları ile kısa taytımsı pantolonla yakışıklı olduğunu düşünen ve atlet eşofman ikilisi ile sportmen gözüktüğünü sananlar. Bunları iki gruhuda evirip çevirip dövesim geliyor.
    Dar pantolon sadece güzel bacaklı kızlara yakışıyor abicim sen neden her şeyini teşhir ediyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa duygularıma tercüman oldun resmen :) ne desem bilemedim

      Sil
  9. Kulağı çınlasın abimin, bu tür tiplere "fotoşop"lu der idi ve ben bu yakıştırmasına çok güler idim, aklıma geldikçe hâlâ tebessüm ediyorum, etrafımızdaki fotoşoplu tipler...(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoşop yasaklansın dicem ama o zaman işsiz kalırım :D

      Sil
  10. Efendim ne güzel anlatmışsınız, hele o ses ile ilişkilendirmek... :D Bir de şu yırtık pantolon ile ilgili yazdıklarınız... :D Çok eğlenceli, gülümseten bir yazıydı, kaleminize sağlık, bu blogun okuyucusu olmak güzel! :)

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...