Ivır Zıvır Part 58


ülke genelinde internette ciddi sıkıntı var. telefonum bozuldu diye defalarca kapadım açtım. sonra sağa sola fırlattım. madem internette sorun var, bir duyuru yapın be kardeşim. neden duyuru yapılmıyor bu konularda anlamış değilim.

bazı şarkılar çok güzel.

bugün sizin oraları bilmem ama buralarda hava bir harikaydı. markete çıktım ama eve giresim gelmedi. hani markete ekmek almaya diye çıkıp bir daha dönmeyenler var ya, işte onların ruh halini daha iyi bir anladım. zira nerdeyse kendimi taksim otobüsüne atacaktım. düşünsene a kişisi arıyor "nerdesin" diyor, "taksim" diyorum. muhtemelen "oldu o zaman, dönme bence" der.

her gün üç otobüs değiştirerek marmara üni'ye gidiyorum. geçen gün bir hocayla konuşuyorduk, neden burası dedi. ist üni almadı beni dedim. ağlıcaktım az daha. yoldan nefret ediyorum. okumak için tek otobüsle gidebileceği yerleri tercih eden benim başıma gelenlere bak.

ne istemiyorsak hayatta, hepsi başımızda. neyse ki taş çatlasa 80 yıl yaşıyoruz, yoksa çekilmez bu hayat.

yabancı bilim adamları 20 yıl sonra kimsenin hastalıktan ölmeyeceğini, bunun için çalışmalar yaptıklarını ve hepsinin olumlu olduğunu bir makale ile duyurdular. onlar bu tip gelişimler peşindeyken biz ne yapıyoruz? "GOYGOY! 


Yorumlar

  1. Ne istemiyor isek o oluyor hayatta, aynen...:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne istemedin de ne oldu? anlat bence hazır dinleyesim varken :D

      Sil
    2. Uvvv...Çok hızlı bir geri dönüş...Ben yorumlara yanıtlarınızı üç gün sonra vereceksiniz diye kafayı vurup, yattım, uyudum Hoca'M, özürdilerim...:D
      Standart and Poors...Ben ülke notunu negatifte tutmasını istiyordum, o ne yaptı dersiniz, durağana çekti, yani ülke notunu olumladı, bu durumda dolar düştü, benimde dolara yatırdığım param daha az kazanç getirdi, işte gördünüz mü, bu hayatta istediğimiz hiçbir şey olmuyor Hoca'M, halbuki Ülke şartları S&P'un not yükseltmemesi yönünde idi...Param dolarda olmasa idi kesin S&Poors tersini yapardı, işte benim lanetim bu...:/...Kötü kokular değil...:D
      Saygılar Hoca'M...(:

      Sil
    3. hee korkular para olsun. dolara neden yatırılır ki para? altına yatıracaksın hiç düşmez :)

      Sil
    4. Haklısın Hoca'M...:/

      Sil
  2. Üç otobüs değiştirmek zor, Allah kolaylık versin efendim.
    Bence de hava çok güzel İstanbul'da, tam gidip dönmemelik... :)

    YanıtlaSil
  3. Bu rahlelerden geçtik biz. Hepsi birer tecdübeydi. Acıyı da taddık, tatlıyı da.

    YanıtlaSil
  4. imtihan dünyası yapacak bişey yok be güzellik ...Allah her sinir halinde sabrımızı kuvvetlendirsin inşaallah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..