Yaşanmış Hikayeler -1

Evet, bekledim bekledim ve beklediğime değdi. İşte size ilginç bir hayal kırıklıklı aşk hikayesi. Umarım keyif alırsınız. Sizler de hikayenizi yayınlamak istiyorsanız, bana ulaşabilirsiniz. Ha bu arada ismini vermek istemeyen izleyicinin ismini ben dahi bilmiyorum, fakat olsun. Yayınlayacağım dedim, yayınlayacağım!  

Liseyi bitirdikten sonra üniversiteyi kazanamayınca bir boşluğa düşmüştüm. Oldukça büyük bir boşluktu benim için. Ne yapacağım diye düşünürken, internette bazı forum sitelerine takılmaya başladım. bir forum sitesinde tanıdım onu. Onu değil aslında, yazdıklarını... Gerçekten harika yazıyordu. Her cümlesi, her kelimesi ile bana hitap ediyordu diyebilirim. Her dediğini takip etmeye, her söylediğini okumaya ve cevap vermeye başladım. Cevaplarım ile ilgisini çekmiş olacağım ki, bana mesaj attı. O zamanlar msn var tabi, msn den konuşmanın daha kolay olacağını söyledi.

Msn ile ekleştikten sonra saatlerce konuşmaya başladık. Konuşmaları beni oldukça etkiliyordu. Artık o kadar birbirimizle içli dışlı olmuştuk ki, evde bir sıkıntım olsa gidip hemen onunla konuşup derdimi paylaşmak istiyordum. O ise okuldaki arkadaşlarının hiç birinin kendisini anlamadığından, anlatsa anlayamayacaklarından dem vuruyordu. Keşke sınıf arkadaşım olsaydın ile başlayan cümleler sarf ediyordu. O öyle konuştukça içim daha bir hoş oluyordu...

Aradan epey zaman geçti. Aylarca böyle msn üzerinden konuştuk. Artık görünüşünü gerçekten çok merak ediyordum fakat hiç bir şey söyleyemiyordum. En sonunda nasıl göründüğünü merak ettiğimi söyledim. Sanki bunu bekliyormuş gibi hemen fotoğrafını gönderdi bana. Gerçekten harika gözüküyordu. Onu gördükten sonra elim ayağıma dolaştı. Günlerce konuştuğum kişinin fotoğraftaki olduğuna inanamaz olmuştum. Nedense aklımda hep itici, sinir bozucu, şişman, asosyal bir tip imajı vardı. En azından anlattıklarından onu çıkarmıştım. Fakat alakası yoktu. O kadar yakışıklıydı ki... Boyunun uzunluğunu anlayabilmem için arkadaşları ile olan fotoğrafını da yolladı sonra. Uzun boylu, yapılı ve herkesin yakışıklı diyebileceği bir insandı kendisi. 

Sonra artık eskisi gibi konuşamaz olmuştum. Fotoğraftan aşık olmak ne kadar da saçma bir şeydi böyle. Yazdığında elim ayağıma dolaşıyor, ne yapacağımı şaşırıyordum. Aylardır konuşmamızdan ve her şeyimizi paylaşmamızdan ileri gelen bir online sevgililik durumu da söz konusuydu sanki. Fakat aramızda tek sorun vardı, onun henüz beni görmemiş olması... Artık o da beni görmek istiyordu. Durmadan fotoğraf istedi. Ben de utandım. Beni beğenmeyeceğine o kadar emindim ki, asla göndermeyeceğim dedim. Sanırım son konuşmamız da o olmuştu. 

Ondan sonra bir daha hiç konuşmadık. Yalnızca adımı biliyordu fakat ben onun her şeyini biliyordum. Aradan iki gün geçti, gerçekten içim acımaya başladı. Artık konuşacak kimsem yokmuş gibiydi. Zaten yeterince arkadaşım yoktu, şimdi hepten yalnız kalmış gibiydim...

Kafamı dağıtmak için bir alışveriş merkezine gittim. Bilirsin işte kadınlar kafa dağıtmak için hemen alışverişe çıkar. Kapıdan girdiğim an gördüm onları. Online aşık olduğum insan karşımdaydı. Benim ben olduğumu bilmiyordu fakat o kadar dikkatli bakmıştım ki yüzüne, "ne oluyor be" der gibi iğrenç bir biçimde baktı bana. Sonra yanındaki kıza dönüp sımsıkı sarıldı, öptü. Evet, sevgilisiydi. Uzun süredir sevgilisi olduğu da kesindi. Kız "söz vermiştin hani şuraya gidecektik" dedi. El ele tutuşup ben hiç olmamışım gibi gittiler. Arkasından bakakaldım. Aldatıldım mı, aldatmaya sebep mi oldum bilmiyorum ama kendimi iğrenç hissettim. Aşk mıydı, sanmıyorum. Fakat her neydiyse, beni çok üzmüştü o dönem. O kadar üzülmüştüm ki, o yıl deli gibi üniversite sınavına çalışıp başka bir şehirde üniversite kazandım. 

Yıllar sonra tekrar gördüm onu. Bana neden bilmiyorum, çok dikkatlice baktı, sanki yıllar önce gördüğünü hatırlar gibiydi. Fakat hiç bir şey hissetmedim. Sanırım o anlık bir şeydi. Yanından hızlıca geçip gittim. Ama hep hatırlarım o kızla hallerini. Ve neden sonra, o aslında herhangi biriydi, internette bulduğu bir fotoğrafı göndermişti diye de düşünürüm. 

Yorumlar

  1. İlgiyle okudum. Karşısındakinin açık kalpli, doğru düzgün olmayan bir insan olduğunu bir tesadüf sonucu da olsa öğrenip görmesine de çok sevindim.

    Bundan sonrakileri merakla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merakla bekliyorum :) yazıp gönderen olursa paylaşmaya devam edeceğim :)

      Sil
  2. Off nasıl kaptırdım kendimi. Nasıl bir hikaye bu böyle. Bir an gerçek sandım. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı AVM'de karşılaştıklarına göre birbirlerine mesafe olarak çok yakınlarmış, dizi senaryolarına benzettim olayı, tesadüfler, tevafuklar, rastlantılar falanca...Umarım gerçektir...(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek hem de nasıl. bu benim de ilgimi çekmişti, sormuştum. o zamanlar iki üç avm vardı zaten deyip geçiştirdi ama bilemem tabi :))

      Sil
  4. O zamaaan eskilerden ya Merter Migros'ta, ya Bakırköy Galleria'da veyahutta Bakırköy Carousel'de ya da Etiler Akmerkez'de karşılaşmışlardır ya da karşılaşmıştır, tarihi Kapalıçarşı'da karşılaşmış olamaz...:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahminim akmerkez :D yani bi onu biliyorum şu saydıklarından. çocukluğum orada geçti çünkü :(

      Sil
  5. 90'lı senelerde Bakırköy'e yolunu hiç düşürmedin mi Hoca'M, aaa ne ayıp ama, biz gençler her orada idik o seneler...(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakırköy e 2 sene önce gittim ilk kez. sonrasında bir kez daha gitmiş olabilirim. yani bir elin parmağını geçmez bakırköy maceram. demek ki düşmedi yolum :(

      Sil
  6. Vaybee...(: Sözün bittiği yer ahanda burası...:D Sanırım brunch için uğradın en son İncirli Caddesi'ne, instagram'da gördüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa incirliye çok geliyordum kahvaltı için ama artık orayı da sevmiyorum, sıkıldım. :) aa sen beni instagram da takip mi ediyordun? vaayy şaşkınım

      Sil
  7. Tabii ki Hoca'M, ben dikkatli ve bilinçli bi' tüketiciyim, takip ettiğim şeyi bilebildiğim kadar bilmek aslî vazifemdir...(:

    YanıtlaSil
  8. Dünya küçük bir yer fikrini kanıtlıyor bu olay :)

    YanıtlaSil
  9. İnsanlar arasında bir bağ oluşuyor sanırım, göremediğimiz ama hissettiğimiz bir bağ. Karşılaştıklarında hissettikleri bundan olsa gerek.
    Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  10. masnler, fotoğraf istemeler..oldukça eskide kaldı değil mi? Güzel hikaye, hevesle okudum. Eline sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..