Günlük 7


merhaba sayın okuyucu..

bugün başıma gelen ilginçlikler silsilesinden bahsetmek istiyorum. her seferinde "büyük konuşmayın, ben konuştum ve konuştuklarımın hepsini yaptım " deyip duruyorum değil mi? diyorum fakat yapmıyorum bu dediğimi. çünkü siz hocanın dediğini yapın, yaptığını yapmayın aman diyim..

içkili mekanlarda asla yemem-içmem diyen bir insanım ben. artık şu cümleyi tekrar kurgulama zamanı geldi: "içkili mekanlarda yiyip-içmemeyi tercih etmeye çalışıyorum..

neden mi yumuşadım? çünkü grupanya dan aldığım fırsat kodumun bulunduğu mekan içkili bir mekandı. aslında genellikle bakarım menülerine. fakat bu mekanın web sitesi yapım aşamasında olduğundan bilemedim içkili bir mekan olduğunu. evet görsellerde bar resmi de varmış, onu da göremedim. çünkü görmemem gerekiyormuş ve kınadığım şeyi yapmam gerekiyormuş..

siz siz olun, kınamayın. mekan çok ilginç bir yerdi, çok da güzel davrandılar bize sağ olsunlar, yemekler de harikaydı, erkenden kalkınca neden erkenden gittiğimizi bile sordular. o kadar zor yedim ki her şeyi. hayır parasını da önceden ödüyorsun ya, hazırlattım da rezervasyon yapıp.. yemesem olmayacaktı.. yedim ama bir sor nasıl yedim?

neyse efendim. şöyle metrobüse yakın, 3+1 otoparklı ve 0 bir daire bulursanız bahçelievler taraflarında, bana bir haber edin bea. 3+1 evi ne yapacaksınız iki kişi dediğinizi duyar gibiyim. malumunuz freelance çalışan insanım. bir çalışma odamın olması şart.!

freelance çalışmanın en güzel yanını söylüyorum: müşterini seçebilmek. geçenlerde çok iyi diyebileceğim bir iş teklifi geldi, hiç sevmediğim bir müşteriden hemen iptal ettim. zira benim için müşteri ile aynı dili konuşabilmek önemli. her söyleneni yaparım, her denileni düzeltirim -ki bize okulda bunu öğrettiler renk bilgisi olmayan insanların bize hiç olmayacak şeyler yaptırmaya çalışmasını falan-. bunlar bana normal gelir fakat karşısındaki insana çok para veriyorum diye köpek gibi davrananlara dayanamam.

freelance işler ise kısmet gibidir. bir açıldı mı ardı kesilmez, üst üste durmadan çalışıp başınızı kaşıyacak zaman bulamazsınız. sonra aniden dururlar. bu günlerde piyasa mı durgun, bilmiyorum ama 1 haftadır boş oturuyorum. her türlü görsel tasarım yapılır ağabey yazayım da belki iş düşer ha? asdkjalkj DÜŞMEDİ!

Yorumlar

  1. Bahçelievler haa...:D
    Noldu Hoca'M, hani Kraliçe 2.Elizabeth'e komşu olacaktınız, vazmıgeçtiniz yoksa? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada Bahçelievler demişken, mükemmel seçim ve Bahçelievler'in lokasyon olarak en güzel yeri Ömür Plaza'nın arkasına düşen parseller, bir ömür boyu mutlulukla yaşanılası yerler, hemde ulaşıma oldukça elverişli, tavsiye ederim, Ömür Plaza'nın arkasındaki parseller, ah ahh, Batı Yakası'nın en güzel yeri...:)

      Sil
    2. oraları hiç bilmiyorum ama ömür plaza yı biliyorum. yurtdışı hayali yıl sonuna kadar beklemek zorunda ve söylediğim gibi kesinliği yok. o hayali beklemeye de niyetim yok gibi :=)

      Sil
    3. Bahsettiğim lokasyonda yaratıcı zekaya yönelik ilham verici bir atmosfer var Hoca'M, yani sıkıcı bi' muhit değil, insanları üstdüzey, aşmışlar yani, sokakları sakin, metrobüs, metro vb. toplu ulaşım araçlarına yakın ve en önemlisi yokuş yok, düz arazi, İzzettin Çalışlar Caddesi'ne Bakırköy İncirli Caddesi tarafından gelince sağ tarafta kalan kısım, Bahçelievler ilçesinin en güzide kesimi ve oradan alınabilecek bir daire mutluluğu kat be kat artıracaktır ve ilelebet, ebediyyen pişmanlık hissi uyandırmayacak, iyi ki buradayım dedirtecek bir yer...

      Bahçelievler muhitinde ciddi ciddi ev alacaksanız bahsettiğim lokasyonu bi' görün derim, naçizâne, Bahçelievler'in her tarafı yaratıcı zekaya olumluluk anlamında katkı sağlayamayabilir, sonuçta Hoca'M sen yaratıcı zekası önplanda olan, sanatçı ruhlu bir kişiliksin, içinde yaşadığın muhit seni olumsuz düşüncelere garketmemeli, ilham verici olmalı, saygılarımla...(:

      Sil
    4. çok doğru söylemektesin. çok da pahalı olması dolayısıyla sanırım oralar bize uzak görünen bir ihtimal ama bir bakacağım :)

      Sil
    5. 3+1 deyiverince sen, bende çıtayı yükselttim Hoca'M, sizde 2+1 bakın yaw, ev önemli ama evin olduğu muhit çok daha önemli, hem metrobüse yakın olacak hemde 3+1 olacak ve Bahçelievler'de olacak ve hemde muhit olarak "varoş" olmamalı...pufff, bu durumda tüm yollar İzzettin Çalışlar Caddesi'ne çıkmakta hep...(:

      Sil
    6. oraya bakayım o halde :)

      Sil
    7. Bence de...(:

      Sil
  2. Ya bu konuya bizde dikkat ediyoruz kız kardeşimle özellikle turistik mekanlarda ki kafelerin menülerine bakıp gidiyoruz :) ama olur olur Allah korusun diyelim :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor efendim, çok da dikkat etmememek gerekiyor :))

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..