Rahat Bir Nefes İçin



Merhaba sayın okuyucu.

Bugün sizlere bir ürün tanıtacağım. Breathright Lavanta..

Özellikle geceleri nefes alma sorunu yaşadığımı sıkı takipçilerim biliyorlardır zaten. Geceleri nefes alamadığım için, uykumu asla tam alamadığım yüzünden doktora gitmiş, uyku apnesi şüphesi dolayısıyla bir gece hastanede uyumuş ve başlangıç seviyesinde olduğum ortaya çıkmıştı. Burun kemiğimin iç kısma doğru büyümesi yüzünden özellikle yatar durumda olduğum zamanlarda nefes almam zorlaşıyor maalesef.

Bu yüzden breathright bantı daha önce de kullanmıştım. Bu bantın özelliği, burnunuza yapıştırdığınızda burun deliklerinizi gerilip açıyor oluşu. Yani bant burun kanatlarınızı gererek yukarıya doğru hafif çekerek, daha rahat nefes almanızı sağlıyor.

Bu yeni üründe lavanta özelliği eklenmiş. Çok da güzel olmuş. Akşam yatarken burnuma takar takmaz bir ferahlık duydum. Hemen A kişisine de taktım , "oha harikaymış" dedi. Ciddi anlamda fresh bir nefes almanızı sağlıyor bu lavanta kokusu. Lavanta kokusunu da çok severim zaten. :))

Gece rahatlıkla uyumama fırsat veren Breathright sayesinde kabus da görmedim :)) çünkü genellikle rüyamda ya suyun altında olup nefes alamayıp uyanıyorum, ya da gökyüzünden yere düşerken hava basıncını kaldıramadığımdan nefessiz kalıp uyanıyorum. Demek ki doğru nefes almayı da sağlamış.

Rahat bir nefes sloganı ile çıktığı yolda, rahat nefesi en azından bana yaşattığı için teşekkür ediyorum.

Yorumlar

  1. Evet bizim evdeki büyük erkek ve küçük erkek de kullandı bunlardan,iş görüyor hakikaten.Ama sen neden ameliyat olmuyorsun ki???

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..