1 Temmuz 2017

Ivır Zıvır Part 66


Toplu Taşımaya Zam

İstanbul'da akbillere zam geldi. Maalesef.. 2,60 tl nedir yahu? bizler de insanız ama değil mi? metrobüs ne kadar oldu diye soramadım bile. insan duyacağı şeyi duymaktan korkuyor tabi.

Arabayı Satmak

Küçükken babam arabada bir şey unutur, bir koşu git al gel, der anahtarı uzatırdı. O anahtarı elime aldığımdaki heyecanı anlatmam imkansız. tek hayalim arabaya atlayıp, bir yerde fiyatının altında satıp, o parayı bitirene kadar gezmekti. şehir şehir otobuslere atlayıp yeni yerler keşfetmekti. bugün hala arabanın anahtarını görünce aklıma o günlerim gelir ve hayallerimin hiç değişmediğini fark ederim. 

Bisiklet Sürmek

Sanırım 3 yaşımdayken başladım bisiklet kullanmaya. Hani şu 3 tekerlekli bisikletler vardı ya.. Onlarla başladım. İlk bisikletimin o kusmuk yeşili halini hatırlıyorum da, dün gibiydi. Desteklerle kullanmaya başlayalı 3 gün olmuştu ki, babam yanıma gelip ayarları ile oynayıp havaya kaldırmıştı. Sürebilirsin demişti. Sürmüştüm de. Fakat yine de çıkarmasını istemiyordum destekleri. Bir gün çıkardı ve bir yere çekip gitme isteğini rüzgara kaptırıp yollarda harcama isteği oluştu bende. bir kaç ay sonra bisikletimi çaldılar. babam hemen yeni bir bisiklet aldı bana. aradan biraz daha zaman geçince yine çalındı bisikletim. bisikletim de çok değerliydi. selesine benden başka kimse oturmamalıydı. fazlaca gözüm gibi baktığımdan olacak, onca bisikletin içinde benimkini çalmışlardı. Babam üçüncü bisikleti aldığında artık bisiklet kullanmak istemediğime karar verip, paten aldırıp paten kaydım uzunca bir süre. Geçen yıl a kişisi ile tekrar başladık bisiklet macerasına. 30 km kadar yol gittik, çok güzeldi. (Kadıköy-maltepe sahil yolu, bisiklet severler için harika)

Sıcaklık

Sıcaktan bu kadar nefret etmenize gerek yok. Zira harika bir şey. Ohh kemiklerinizi ısıtın, kışın çok ihtiyacınız olacak.

Doğum günü

3 temmuz doğum günüm. A kişisi her yıl olduğu gibi bu yıl da hiç bir şey planlamadı. Şimdi umursamıyor gibi gözüksem de o gün bana çok pis oturuyor :( 

İşsizlik

arkadaşım iş teklifi etti. geçenlerde de yurt dışılı bir iş teklifim oldu. buna rağmen işsizim. çünkü neden? çünkü ben öğretmen olmak istiyorum. söyleyeceklerim bu kadar.

15 yorum:

  1. Şimdiden doğum gününüz mübarek olsun. En kısa sürede öğretmenlik hayalinize de kavuşursunuz umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, inşallah kavuşabilirim :)

      Sil
  2. Doğum gününüz şimdiden kutlu olsun, umarım yeni yaşınız size hem öğretmenlik hem de tazecik bir araba getirir. :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ay amin inşallahh ya :)

      Sil
  3. var mı yaz gibisi ya :)
    şimdiden doğum gününüz kutlu olsun hayallerinizi gerçekleştirebilmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım siz de yaz çocuğusunuz. insan hangi ay da gözünü dünyaya açarsa o mevsimi severmiş :) çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için :)

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsuuun, mutluluk getirsin :)

    YanıtlaSil
  5. Dogum gununuz kutlu olsun Esinizden neden sürekli a kişisi diye bahsediyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, henüz görüşüyorken onun hakkında yazı yazarken a kişisi diye yazıyordum. çünkü blogumu okuduğunu biliyordum fakat direkt onun için konuştuğum belli olmasın diye öyle diyordum. :) öyle deyince öyle kaldı :)

      Sil
  6. Dogum günün olduğunu kendimden hatırladım ama gec kalmisim tabiki :) kendi doğum günümü de geç hatirladim tabiki sanirim bizler için bu tür ozelimsi günler yillar gecmesin yaslanmayalim diye pek umursanmaz oluyo:D doğum günün kutlu olsun... Sehzade :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de doğum günün kutlu olsun şehzade. yahu arada yazıyorsun mutlu oluyorum ) çoluk çocuk iyidirler inşallah. hep birlikte ailecek mutluluğunuz daim olsun inşallahh :)

      Sil
    2. Iyiler cok şükür. Iki tane canavar tepemdeler suan buyuyolar işte :) herkese tavsiye ederim.

      Sil
  7. doğum gününde nasıl plan yapılmaz yaaa. doğum günün kutlu olsuuun. bi deee, o araba otobüs hayalini umarım bi gün gerçekleştirirsiin. :)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün geçmiş ama kutlu olsun :). Umarım güzel bir gün geçirmişsindir :). A kişisi kim bilmiyorum ama yapsın plan yaa, ayıp :). Benim en önemsediğim gündür doğum günü o yüzden en güzel şekilde kutlanmıştır umarım :).

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..