29 Ekim 2017

Ivır Zıvır 65

İzleyiciler Gadget'inin gitmesi çok kötü oldu, herkes üzgün, herkes sinirli.. 404 'ten nefret ettik bloggerlar olarak..

Bazen bazı insanlara gereğinden fazla güvenmemek gerekiyor. bu cümleyi hep ediyorum ama hep güveniyorum. dost diyorum, arkamı yaslıyorum. üzüntüleriyle üzülüyorum, mutlulukları ile mutlu oluyorum fakat benim mutluluğum olduğu zaman yanımda kendilerini bulamıyorum. ne büyük bir acı anlatamam.

aradığım kişiye ulaşamamaktan nefret ediyorum.

Ben artık bir halayım. hala olmak harika bir duyguymuş. bizi küçükken halam çok ısırırdı, ona ısırına hala derdik, görünce kaçardık. şu an yiğenimi her gördüğümde ısırmak istiyorum. halamdan mı miras kaldı, nerden bilmem ama çok ısırmak istiyorum. böyle ısırarak yemek istiyorum :)

alışveriş sezonu ne zaman açılacak bilmiyorum ama, şu kocaman kazaklardan almak istiyorum. hani anneminmiş de bana kalmış gibi olanlardan.

oturduğum yerden taşınmak istiyorum fakat metrobüse yakın, site içinde, düzgün bir ev satın alabilmek için koç'un torunu falan olmam gerekiyor. bu fiyatlar neden bu kadar yüksek?! Kiraya bile çıkamıyorum bu durumda.

oturduğum yerdeki komşularım harika insanlar. hepsi cana yakın, komşuluk ilişkileri süper ilerlemiş. fakat buradan taşınmayı ilk geldiğim andan beri kafama koyduğum için hiç ilişki kurmadım. ben gidiciyim modunda 3 yıldır yaşıyorum. yakın zamanda köşeyi de dönemeyeceğime göre, artık ilişkileri sağlamlaştırma vakti geldi de geçiyor bile.

neyse şimdilik benden bu kadar, ben yine gelene kadar dikkatli olunuz.


11 yorum:

  1. Ahh ya sorun benim tarayıcıda zannediyordum, genelmiş yani, tüh:/
    Hala oluşunu kutlarım nasıl bir güzellik tarif edemem yaklaşık 5 senedir halayım ama hala dedirtmedim, Ezgi diyor, mutlu oluyorum :)
    Ev alma komşu al demişler diyorum :) Şu zamanda ev almak çok zor olduğundan sen komşu kısmından devam et bence :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür düzelmiş izleyici sorunu. bence de süper bir şeymiş halalık, her akşam görmek istiyorum kendisini :)

      Sil
  2. nasılsa gidiciyim diyip mesafeli durmak benim de sık yaptığım ama sonra çok samimileşemediğim bir durum :D

    YanıtlaSil
  3. Hala oluşunuzu kutlarım, eminim güzel bir duygudur.

    YanıtlaSil
  4. Neyse ki izleyiciler düzeldi, bloggerlar için küçük mutluluklar :D
    Ne güzel, ben de halamı çok severim, hatırlamışken arayayım yarın :D
    İstanbul'da her şey sıkıntı, yakında nefes bile alamayacağız diye korkuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çoğunlukla nefes de alamadığımı hissediyorum maalesef :/(

      Sil
  5. Bu emlak balonu bir gün patlayacak ama ne zaman? Yazık günah insaf ya hu!

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..