15 Kasım 2017

Günlük 16

Hava mı çok soğuk ben mi çok yorgun bilemiyorum. Bu günlerde böyle. Son zamanlarda çok kitap okuyorum yine. Bir ara kitaplardan sözler paylaşacağım sizlere.. 

20 dakika diye bir dizi var ya hani, onu izlemeye başladım. Gerim gerim geriliyorum. 

Ufak tefek cinayetler'i de izliyorum. Hayattan soğutuyor beni. Sinir bozucu bir film resmen.

Fi-Çi ye de bakıyorum. 

Benim gibi dizi izlemeyen insanın böyle bir hayat sürmesi.. Valla boş yaşıyorum bu günlerde. Kitap okumasam kendimi iğrenç hissediyorum.

Bana bir öneri verin bakalım.


17 yorum:

  1. Diriliş ertuğrul izle. Dedelerim benim. :D cennet mekan sultan AbdulHamid izle mesela. Başka da dizi bilmem zaten. :D Şehzade...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dayanamıyorum o diziye ben ya :) annemler izliyorlar, o gün misafir kabul etmiyorlar, biz de inadına gidiyoruz ama suratımıza bakmıyorlar :)

      Sil
  2. Bence kendinize yeni bir hobi edinin. Biraz kafanız rahatlar sonra yeni planlar yaparsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edinemediğim hobi kalmadı sanki :/

      Sil
  3. Film ve podcast önermiştim zaten..el beceriniz nasıl bilmiyorum ama kurslara gidebilirsiniz.ben kırkyama kursuna gidiyorum mesela.orda çok güzel işler yapıyoruz.bir şeyler üretmenin keyfi inanılmaz..takı ve resim kurslarını da tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim kursu düşünüyorum aslında. yoksa el becerim hiç yoktur, keşke olsa :/

      Sil
  4. ne önerisi film mi dizi mi kitap mıııı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He siz kitap mı diyordunuz:)Necip mahfuz okumadıysanız şiddetle tavsiye ederim..sineklerin tanrısı ve Stefan Zweig'ın satranç ve kitapçı mendel'i de harika

      Sil
    2. Şimdi aklıma geldi"pis maymun"eğlenceli bir roman hoş vakit geçirmek için öneririm ..yok bunalıma girmek istiyorum dersen Sibel Eraslandan saklı kitap

      Sil
  5. yapboz yap çok severiim. beşbinlikleri yaaap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapboz yapmaktan hoşlanmadım, 500 lük aldım ama yok bana göre dğeilmiş :)tansiyonum çıktı

      Sil
  6. dört ayda supernatural 12 sezon devirdim :D sevdim de :D vikings izle izlemediysen ama band of brother mutlaka izle yeni başladım ama efsane hani. stefan zweig okumanıda eğer okumadıysan tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
  7. Ben sınav döneminde olarak herkese uyumayı öneriyorum. :D Sherlock izlediğim tek dizidir. Bir önerebileceğim o var. Kitap bol da ne tür okuduğunu bilmediğim birine önermek zor. Yine de değişik bir şey istersen Aristo ve Dante Evrenin Sıralarını Keşfediyor'u öneririm. Film de kalsın ya. Gelmez şimdi aklıma. :D Haa ben çok yeni dünyalar görmek istiyorum diyorsan Büşra abla ne kadar ilgini çeker bilemiyorum ama anime ve manga evrenini öneririm. Çenem düştü, susayım artık. :D

    YanıtlaSil
  8. Şairin Romanı'nı çok sevmiştim. Hem fantastik hem polisiye hem de Murathan Mungan. Sonra Richard Bach'ın Meraklılar'ı çok güzeldi. Buket Uzuner'in Su ve Toprak'ı. İstanbullular'ı da güzel. Hımm. Kirpinin Zarafeti yine bu sene çok severek okuduğum kitaplardan. Huysuz Kitapçı Fikry'nin İnanılmaz Hikâyesi'ni de sevdim. Karanlık Zihinler Serisi fena değildi. Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, başarılı blog çalışmalarınızın devamını dilerim. Blogger Eklentileri olarak sizi takip ediyoruz ve yazılarınızı ilgi ile okuyoruz. Blogger Eklentileri

    YanıtlaSil
  10. baksanaa, blogumda, kitap başlığında yüzlerce kitap var yaaa sçersin ordaan :)

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..