17 Kasım 2017

Ölüm diye bir şey var hayatta

Birinin canını yaktığımda, kızdığımda, üzdüğümde direkt bu cümle aklıma gelir "ölüm diye bir şey var hayatta". Hemen kaybedeceğim güzellikleri düşünür, vazgeçerim bu durumdan. Fakat başkaları için hiç de öyle değil. Sanki her zaman yanlarında olacakmışım, asla vazgeçmeyecekmişim gibi davranıyorlar. Ama aslında insan vazgeçiyor herşeyden. Sonra aniden bir şey oluyor, ölüveriyor hiç beklenmedik bir durumda. Ölmese bile vazgeçip gidiyor. Halbuki zamanın değerini bilsek keşke, ne güzel olmaz mıydı hayat? zaten şunun şurası sağlıkla 30-35 yılımız kalmışken..


11 yorum:

  1. Hayat kısa, kuşlar uçuyor...

    YanıtlaSil
  2. "Ölüm korkusunu aşmadıkça insan için özgürlük yoktur." - Albert Camus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün dergide okudum bu cümleyi :)

      Sil
  3. Zamanın değerini bilmek Büşra kızım. Sloganımız olmalı aslında. Ölüm diye bir gerçek var, doğum gibi de ve kaç milyon kere ispatlanmış; belki elle tutulur gerçeklerimiz. Ne güzel yazmışsın yavrum. Gecenin bu geç vaktinde sana iyilikler, güzellikler ve sevgimi yolluyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ece ablacım. her zaman pozitif yorumlarınla beni çok mutlu ediyorsun :)

      Sil
  4. Ece ablacım bu benim de çok sık kullandığım bir sözcüktür bir de yanına kimse dediğini duymadan yaptığını yaşamadan gitmeyecekmiş bu dünyadan diye öyledir umarım:)
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Ece ablamın paylaşımını görünce yazmak istedim ve blogunuzla tanışmış oldum. güzellikler içinde olmanız dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yazmışsın canım, keşke keşke bilebilsek zamanının değerini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke bilsek, değerini kaybetmeden değerini verebilsek :)

      Sil

Bi sesin çıksın..