4 Aralık 2017

Ivır Zıvır 68

Bugün kendime bir cv hazırlayım dedim, oturdum kaldım ama bir türlü hazırlamaya başlamadım. Sizde de var mı böyle kafanızda binlerce iş varken hiç bir şey yapamamak. aslında başlasam yapıcam güzel şeyler ama bi türlü başlayamıyorum.

son günlerde parçalara bölünmüş gibiyim. kafamda binlerce konu varken hiç bir şey yapamıyorum. kendime bir takvim hazırladım, buna rağmen düzene giremiyorum.

aradığım insanın "vaayy sen bizi arar mıydın" demesinden hiç hoşlanmıyorum. sanki her gün beni arıyormuşta açmıyormuşum gibi davranıyorlar. hayır sen neden hiç aramıyorsun acaba?aramadığın yetmiyormuş gibi ben arayınca da "hayırdır hangi dağda kurt öldü" diyorsun. of sinir bozucu bir durum. bir de büyükler hep küçüklerin aramasını bekliyorlar. beklemeyin. sizden yoğun bir hayatımız var, siz arayın. sizi arayan insana da sanki hergün görüşüyormuş gibi bir sıcaklıkla yaklaşın. arayacağımız varsa aramamızı kaçırmayın lütfen.

çocukken herkesten nefret ederdim ama o zaman da canım sıkılırdı. şimdi de herkesi seviyorum ama yine canım sıkılıyor. demek ki mevzunun sevgi ile alakası yok.

iş başvurusu yapmak istediğimizde "bizimle çalışmak ister misiniz" yazmak yerine "acaba sizinle çalışmak istiyor muyuz?" yazsalar ya keşke. çünkü genelde biz istiyoruz, onlar istemiyorlar. boş yere gidiyoruz görüşmelere. 

beni duygusal açıdan titreten bir oyun olan "this war of mine" masa üstümde durup bana bakarken bile savaşı hatırlatıyor. Allah korusun savaşlardan çok korkuyorum fakat son günlerde savaş oyunu olan Rainbow Six oynuyorum. Çocukluğumun oyunuydu ve kendini hiç geliştiremedi. fakat böyle bir iddiaları da yokmuş zaten. bir oyunda çok büyük bir hata yaptım, kardeşim kaydetmiş. youtube a koyacakmış, koyduğunda sizlerle de paylaşacağım mutlaka. bu rezillik orada kalmamalı :))

son günlerde ne kadar sıkılırsam sıkılayım sanatsal filmlere sardım. bir ara bilgisayar donmuş, ben hala durgun bir sahne diye izliyorum. yaklaşık 10 dakika bekledikten sonra, "yahu ne oluyor böyle" deyip baktığımda donduğunu fark ettim. nolur sanatsal olucağız diye aynı plana sadık kalmayın.

İçki içtikçe ayrıldığı karısını arayan ayyaşlar gibi canım sıkıldıkça it crowd izliyorum. aslında bunun için ayrı bir post yapmalıyım. gerçekten muhteşem bir dizi. izleyin bunu ya.


19 yorum:

  1. The it crowd listemde benim de ama sen söyleyince öne aldım şu an itibariyle😁 Sanki acık ucundan tükenmişlik sendromu mu yaşıyorsun, yoksa Türkiye ve İstanbul seni yordu mu bu ara?? En son ben de öyle donuk ekrana uzun süre bakıp ne sıkıcı sahne derken gudiklerim tarafından tiye alınmıştım ki meğer hafif yollu depresyondaymışım, sonradan uyandım. Ya çoluk çocuk yokken karı koca yapın bir çılgınlık, işi gücü bırakın, trenle Avrupa seyahatine çıkın, altı ay gezin. Öyle çok parayla değil, bitli turist hesabı. Biz eşimle çok pişmanız şimdi, zamanında yapmadık diye. Hadi kalk kalk, boş ver CV yi falan, Türkiye’de CV nde yazanın bir değeri yok ki uğraşıyorsun, hazırla sırt çantanı😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sevdacım, eskiden olsa hadi gidelim derdim ama galiba biraz geç kaldım bunun için. hamile olduğum için artık ben bir yere gitmek istemiyorum, yoruluyorum :(

      the it crowd u mutlaka izlemelisin :)

      Sil
    2. Amanıınn, harika bir haber buu, maşallah, Allah bir avazda kurtarsın, sağlıkla kucağınıza alıp büyütün Büşracığım. Artık sevgili değil karı koca olacaksınız bebiş gelince. Sevda demişti dersin.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Gözünü seveyim bebek gelince aman çiş yaptı, aman gı dedi, yok bebeğime şunu yedirdim, yok bunu giydirmem neviinde bir bloga dönme Büşracığım, bak çok reca ediyorum 😂😂😂

      Sil
    5. Aynı yorum iki kere gitti de onu sildim ha😂

      Sil
    6. ay umarım öyle bir insan olmam, olursam da lütfen beni uyarın :)) instagram annesi olmak fobim oldu resmen :(

      Sil
  2. Ah yaa! Sabahın ilk kahkahasını attırdın bana ya ne diyeyim :)
    Bazı filmlerde aynı sahneyi 5 dakika izleyince öyle sanmamız doğal ne diyeyim :DDDD

    Bu ülkede işçi değil işveren olmak daha avantajlı. Maalesef ucuza iş gücü öyle çok ki!

    *IT Crowd resmen terapi. Ben de özellikle kafam bozukken bir tutam alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunla da ben mutlu oldum sevgili sibel :)

      Sil
  3. haha sanatsal film hakkındaki yorumuna çok güldüm :D

    o aradığına bin pişman eden kişileri ikinci defa çok mecbur kalmazsam aramıyorum o kadar soğutuyoırlar ki kendilerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aramıyorum artık kimseyi. onlar arasınlar valla sıkıldım

      Sil
  4. Geçenlerdeki bir telefon görüşmem yaklaşık 1 yıldır aramayan bir akraba
    - özlettin kendini gelsene dedi.
    ben de içimden madem özledin 1 senedir neredesin dedim:))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah aman içinden söyle, dışardan söyleme. bana da hep öyle derler. gerçekten özlediğimden ararım, "özleyen gelir" derler. hayır gelebilecek durumda olamıyorsun bazen, işler güçler yoğunluk ne bileyim. sesini duymak bile iyi gelir diye arıyorsun, aradığına pişman oluyorsun :)

      Sil
    2. Benim düşüncemde nerdesin kelimesi gelmediği için değil aramadığı içindi:))
      Bu arada bebiş şansı ile gelsin ailenize.

      Sil
  5. It Crowd'ı ben de eğlenerek izlemiştim. Kısa sürdü maalesef. This war of mine ın bir de "little ones" paketi var o daha da yüreğinden yakalıyor insanın.

    Maalesef ülkemizdeki insan sayısı ile mecvut iş pozisyonları arasında uçurum var. Hâl böyle olunca da hep seçilmeye, elenmeye, gözümüzün üstünde kaşın var denilmeye devam edeceğiz sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Hahahahaha, ben de olsam anlamazdım filmin donduğunu :)

    Hımm, sıkıntıların nedeni anlaşıldı Sevda ile konuşmalardan. Fizyolojikmiş, çok doğal. Ay ne güzel haber, Allah sağlıkla ve mutlulukla tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker bir sohbet olmuş yorumlar da Sevda'm da sen de güldürdünüz beni:))) sağlıkla kucağına almanı diliyorum.
    Yazdıklarına katılmamak elde değil sitem etmeyi sevmiyorum bana edilmesinden de hoşlanmıyorum ,önce sormak lazım ne haldesin diye:)))

    YanıtlaSil
  8. ah bu işler
    yoğunluktan yapamıyoruz bazen :)
    bazen de vakit oluyor ama yapmıyor muyuz? :)
    :)))
    Neyse, ben de beklerim blog'uma, çok sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..